Blogia
DISPIERTA FIERRO!!

FOTOS DEL CONCIERTO DE LA ORQUESTINA

FOTOS DEL CONCIERTO DE LA ORQUESTINA Jon, de Retajos, hizo unas fotos cojonudas del concierto del 20 aniversario de La Orquestina y ya están en la red. Aquí mismamente.

7 comentarios

A Enrestida -

Tos queremos combidar a la Borina de Cabo d’año en o ZSA”A Enrestida”, que bi será alto o baxo dende la 1 d’a maitnada y bi abrá buena mosica, rifas y muitas sorpresas mas. A dentrada ye de baldes. Tos asperamos!

Os queremos invitar a la fiesta de Nochevieja en el Z.S.A. “A Enrestida”, que sera a partir de la 1 de la madrugada y habrá buena musica, rifas y muchas sorpresas. La entrada es gratix. Os esperamos.

http://img89.imageshack.us/img89/9812/finko0.jpg

bloque independentista -

Aragón leba 300 años baxo a ocupazión española, dende que os Borbons con Felipe V de Castiella, por a fuerza de as armas fazión disparixer o 29 de chunio de 1707, por os clamaus "Decretos de nueva planta", a identidat nazional de o País. Sinnificó a muerte de Aragón como entidat churidico-politica soberana e independién, que mientres a istoria eba contau con lechislazión y dreito propio: os Fueros de Aragón, destacando a fegura de o Chustizia Mayor como guaranzia de o suyo cumplimiento.

Güe, 300 años dimpués, continamos barallando por rebiscolar dentre o calibo y fer espurnar a flama, que encara ye biba, de @s reboluzionari@s aragoneses/as. Os Pilars de iste año 2007 ban á estar l’eszenario de presentazión de una ripa de autos organizaus dende un nuebo prochecto, que se ha clamau B.I.C. (Bloque independentista de cuchas), y aintro de un lema conziso: "esboldreguemos os Pilars d´a ispanidat". En o B.I.C. i partizipan cuatro organizazions: Chobenalla, A Enrestida, Puyalón y Estau Aragonés, treballando de conchunta ta aduyar a fer unos Pilars más populars y combatibos.

O B.I.C. surte debán de a nezesidat de articular a la soziedat aragonesa en torno a un prochecto orizontal, antipatriarcal, independentista y sozialista reboluzionario, que sirba ta planteyar una alternatiba a las autuals opzións politicas esisténs en Aragón y con as que nos somos mica d´alcuerdo. No ha estau a primer begada que se creya una plataforma de ista mena ta fer autos de conchunta entre esferéns coleutibos y entidaz politicas, con mayor u menor esito, por ixo no pretendemos estar a tuca de o mobimiento, pero sí a lagor y o prezendén de un Bloque contino y perén, que faiga serbir as suyas ferramientas, dende a independenzia de cada organizazion que lo integra, ta espardir y treballar por a independenzia de Aragón y o sozialismo. Un prochecto dende l´asamblearismo que quiere plegar en a soziedat, trucar o ficazio y continar entadebán, ta lo que amenistamos l´aduya de toz y todas @s aragonesas/es de cuchas. Asinas que tos animamos a partizipar-ie.

Puedes beyer o cartel punchando asti -> http://img404.imageshack.us/img404/7481/enviogq8.jpg


Os autos que imos á fer son:

- Chuebes 11 y Sabado 13 (de nueis): Borina Popular en a Pza Asso (mosica, biera, autibidaz,…)
- Chuebes 11: Pasabillas por as carreras y bars d’a Madalena. Escomenzipia en A Enrestida
- Biernes 12: Audizión Punk-Oi! Dende as 5 d’a tardi en A Enrestida
- Sabado 13: Lifara Independentista dimpués de chentar en A Enrestida


ESBOLDREGUEMOS OS PILARS DE A ISPANIDAT!
INDEPENDENZIA Y SOZIALISMO!


Si tenez bella duda, proposa, u lo que siga, podez escribir-nos a: bloqueindependentista@gmail.com

PS: Aduyanos a fer publizidat de tot isto. Fer-lo serbir en foros, fotologs, blogs,.. Nimbia-lo por e-mail,… Muitas grazias!


============================================================


Aragó porta 300 anys baix l’ocupació espanyola, des de que els Borbons amb Felip V de Castella, per la força de les armes, van fer desaparèixer el 29 de juny de 1707, pels anomenats “Decrets de Nova Planta” , la identitat nacional del País. Va significar la mort d’Aragó com a entitat jurídica – política sobirana i independent, que durant la historia havia comptat amb legislació pròpia i dret propi: els Furs d’Aragó, destacant la figura del Justícia Major com salvaguarda del seu compliment.


Avui, 300 anys després, seguim lluitant per ressorgir d’entre les brases i provocar l’espurna que encengue la flama, que encara esta viva, dels/les revolucionaris/es aragonesos/es. Els Pilars d’este anys 2007 van a ser l’escenari de presentació d’un conjunt d’actes organitzats des d’un nou projecte, que s’ha anomenat B.I.C (Bloque Independentista de Cuchas – Bloque Independentista de Izquierdas – Bloque Independentista d’Esquerres) i dins d’un lema concís: “esboldreguemos os pilars d’a ispanidatc – derroquem los pilars de la hispanitat”. Al B.I.C. participen 4 organitzacions: Chobenalla, A Enrestida, Puyalón i Estau Aragonés, treballant conjuntament per ajudar a fer uns Pilars més populars i combatius.


El B.I.C sorgeix davant la necessitat d’articular a la societat aragonesa en torn a un projecte horitzontal, antipatriarcal, independentista i socialista revolucionari, que serveix per a plantejar una alternativa a les actuals opcions polítiques existents a Aragó i amb les que estem totalment en desacord. No ha sigut la primera volta que es crea una plataforma d’este tipus per a fer actes conjuntament entre diferents col•lectius i entitats polítiques, amb major o menor èxit, per això no pretenem ser l’avantguarda del moviment, però si una llavor i el precedent d’un Bloc que tingue continuïtat en el temps, que utilitzi les seues ferramentes, des de la independència de cada organització que l’integra, per a expandir i treballar per la independència d’Aragó i el socialisme. Un projecte des de l’assemblearisme que vol arribar a la societat, cridar l’atenció i continuar cap endavant, per això necessitem l’ajuda de tots i totes els/les aragonesos/es d’esquerres. Així que us animen a participar.

Pots veure el cartell punxant aquí:
http://img404.imageshack.us/img404/7481/enviogq8.jpg


Els actes que es realitzaran són:

- Dijous 11 i Dissabte 13 (per la nit): Festa Popular a la Plaça Asso (música, cervesa, activitats,…)
- Dijous 11: Pasacarrers per la Madalena. Comença a A Enrestida
- Divendres 12: Audició Punk-Oi! Des de les 5 de la tarde a A Enrestida
- Dissabte 13: Poteo Independentista després de dinar a A Enrestida


DERROQUEM LOS PILARS DE LA HISPANITAT!
INDEPENDÈNCIA I SOCIALISME!

Si teniu algun dubte, proposta o el que sigue, ens podeu escriure a:
bloqueindependentista@gmail.com

PS: Ajudants a fer publicitat de tot això. Utilitza-ho a fòrums, fotologs, blogs...
Envia-ho per e-mail... Moltes gràcies.


============================================================


Aragón lleva 300 años bajo la ocupación española, desde que los borbones con Felipe V de Castilla, por la fuerza de las armas, hicieron desaparecer el 29 de junio de 1707, por los llamados “Decretos de Nueva Planta”, la identidad nacional del País. Significo la muerte de Aragón como entidad jurídico-política soberana e independiente, que durante la historia había contado con legislación propia y derecho propio: los Fueros de Aragón, destacando la figura del Justicia Mayor como salvaguardia de su cumplimiento

Hoy, 300 años después, seguimos batallando por resurgir de entre las brasas y provocar la chispa que encienda la llama, que aun esta viva, de l@s revolucionari@s aragoneses/as. Los Pilares de este año 2007 van a ser el escenario de presentación de un conjunto de actos organizados desde un nuevo proyecto, que se ha llamado B.I.C. (Bloque Independentista de Cuchas – Bloque Independentista de Izquierdas) y dentro de un lema conciso: “esboldreguemos os pilars d’a ispanidat” (derribemos los pilares de la hispanidad). En el B.I.C: participan 4 organizaciones: Chobenalla, A Enrestida, Puyalón y Estau Aragonés, trabajando conjuntamente para ayudar a hacer unos Pilares más populares y combativos.

El B.I.C. surge frente a la necesidad de articular ala sociedad aragonesa en torno a un proyecto horizontal, antipatriarcal, independentista y socialista revolucionario, que sirve para plantear una alternativa a las actuales opciones políticas existentes en Aragón y con las que no estamos nada de acuerdo. No ha sido la primera vez que se crea una plataforma de este tipo para hacer actos conjuntamente entre diferentes colectivos y entidades políticas, con mayor o menor éxito, por eso no pretendemos ser la vanguardia del movimiento, pero si una semilla y el precedente de un Bloque que tenga continuidad en el tiempo, que utilice sus herramientas, desde la independencia de cada organización que lo integra, para expandir y trabajar por la independencia de Aragón y el socialismo. Un proyecto desde el asamblearismo que quiere llegar a la sociedad, llamar la atención y seguir hacia delante , para lo que necesitamos la ayuda de todos y todas l@s aragoneses/as de izquierdas. Así que os animamos a participar.

Puedes ver el cartel pinchando aquí -> http://img404.imageshack.us/img404/7481/enviogq8.jpg


Los actos que vamos a hacer son:

- Jueves 11 y Sábado 13 (por la noche noche): Fiesta Popular en la Pza Asso (música, cerveza, actividades,…)
- Jueves 11: Pasacalles por la Madalena. Empieza en A Enrestida
- Viernes 12: Audición Punk-Oi! Desde las 5 de la tarde en A Enrestida
- Sábado 13: Poteo Independentista después de comer en A Enrestida



DERRIBEMOS LOS PILARES DE LA HISPANIDAD!
INDEPENDENCIA Y SOCIALISMO!

Si tenéis alguna duda, propuesta o lo que sea, podéis escribirnos a:
bloqueindependentista@gmail.com

PS: Ayúdanos a hacer publicidad de todo esto. Utilízalo en foros, fotologs, blogs,.. Envíalo por e-mail,… Muchas gracias!

mirlorcho -

Alargad vuestros penes, cós!

mirlorcho -

Para no faltar a la verdad, decir que las fotos son muy guapas, las cosas como son. Pero que si lo que queremos es que esto tenga vidilla y multitud de visitas que dejen pingües estipendios en forma de anuncios publicitarios, amén de colaboraciones económicas desinteresadas y anónimas, lo suyo sería unas fotos del Carlons y Rondabandarra en bikinini representando el baile del pañuelo.

Son sugerencias, eh!

Carlons -

Y bien abundantes!!

Rondabandarra -

Bien buenas todas